Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, over een product of over een Carpetright winkel? Wij helpen je graag! Wij leggen je stap voor stap uit wanneer je een bestelling kunt verwachten en hoe je een product ruilt of retourneert. Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Onze klantenservice staat voor je klaar om je te helpen.

Carpetright Klantenservice

Tel: 0800-1515
Ma t/m vr: 09.00 - 17.00 (lokaal tarief)

Neem contact op via ons contactformulier

Veelgestelde vragen

Je hebt 14 dagen om de artikelen terug te brengen naar de winkel waar je, je bestelling hebt opgehaald.
Voor artikelen die in onze webshop zijn gekocht en zijn opgehaald in 1 van onze winkels, geldt dat ze voor volledige terugbetaling, ongebruikt, onbeschadigd, in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zijn voor retourzending.
Eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij jou in rekening brengen.

Bekijk hier hoe je kunt retourneren bij Carpetright.

Bij Carpetright geldt er geen minimale orderwaarde. Zodra de winkel contact met je hebt opgenomen kan Je jouw online bestelling ophalen in de door jouw gekozen favoriete Carpetright winkel.

Bestel je in de webshop? Dan kun je betalen met iDeal en Creditcard.  Ga je naar een winkel? Dan kun je betalen met pin of contanten.

Onze klantenservice helpt je graag verder. Neem contact op via het contactformulier

Bekijk de openingstijden van jouw Carpetright winkel via de winkelzoeker. Zoek de winkel naar keuze en bekijk dan de openingstijden.

Neem direct contact op met het filiaal waar de aankoop gedaan is. Indien je via onze webshop besteld hebt, neem dan contact op met de winkel welke je gekozen hebt om je order af te halen. Of neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.

Onze zijn winkels weer geopend. Je kunt dus weer gewoon bij ons terecht om je nieuwe vloer, raamdecoratie of traprenovatie te voel of bekijken. We houden het winkelen graag voor iedereen prettig en vragen je daarom met onderstaande 'regels' rekening te houden:

GEPASTE AFSTAND
Houd altijd 1,5 meter afstand tot elkaar.

MAXIMAAL 6 GEZINNEN IN DE WINKEL
Maximaal 6 gezinnen van 2 personen in de winkel.
Laat kinderen en/of huisdieren thuis.
Winkel bij voorkeur alleen.

HYGIËNE
We houden onze winkel hygiënisch en schoon en wassen
regelmatig onze handen. Bij binnenkomst graag de handen
reinigen bij onze desinfectiezuil.

GEBRUIK JE ELLEBOOG. GEEF GEEN HAND
Hoest en nies in de elleboog. Voor jouw en onze veiligheid
schudden we geen handen (een glimlach mag altijd).

PIN
Betaal bij voorkeur per pin en contactloos.

MONDKAPJE ALTIJD VERPLICHT
Het dragen van een mondpakje is in openbare ruimtes verplicht,
dus ook in onze winkels. Heb je geen mondkapje?
Vraag er dan één aan onze medewerkers.

Laden...

Klantenservice

Naar boven