naar boven

Klantenservice

Bij Carpetright vinden we een goede klantenservice erg belangrijk. Daarom doen we er alles aan u een ultieme koopervaring te bezorgen. Wij hebben een toegewijd klantenservicebeleid en proberen altijd manieren te vinden om onze service te verbeteren. Een service die gelijk staat aan onze jarenlange kennis en ervaring met vloeren, alsook de producten die we leveren. Alle medewerkers in onze Carpetright winkels krijgen uitgebreide producttrainingen. Deze trainingen zijn zowel klassikaal als via online leermodules, zodat u er zeker van kan zijn dat u elke keer het beste vloeradvies en de beste service krijgt. Al onze aanbevolen vloerenleggers voldoen aan onze strikte eisen. Dus of u nu een winkel bezoekt, of één van onze vloerenleggers bij u thuis uitnodigt, u kunt altijd hetzelfde hoge serviceniveau van ons verwachten!

Onze toewijding eindigt niet op het moment dat u uw nieuwe vloer gekocht heeft. We streven er altijd naar om zoveel mogelijk feedback te krijgen, zodat we er zeker van zijn dat u tevreden bent met ons serviceniveau. We doen regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken. Daarnaast hebben we onze ‘happy call’-service, waarbij een Carpetright-winkelmanager u belt om er zeker van te zijn dat u helemaal tevreden bent met uw nieuw gelegde vloer. We zijn erg trots te kunnen melden dat uit een recente online enquête is gebleken dat een grote meerderheid van onze klanten ons als ‘goed’ of ‘erg goed’ heeft beoordeeld. 97% zou Carpetright aanbevelen!

Deze site maakt gebruik van Cookies. Als u doorgaat met browsen accepteert u deze cookies. Meer weten?