naar boven

Service na aankoop

Onze service eindigt niet zodra uw vloer gelegd is. Wij waarderen u als klant en zijn altijd benieuwd of de service die u heeft mogen ontvangen voldoet aan de kwaliteit die wij bij Carpetright van onszelf verwachten. Om hier zeker van te zijn hebben we een aantal procedures die we na aankoop altijd opvolgen, om ervoor te zorgen dat de kwaliteit altijd van het hoogste niveau is.

Heeft u een klacht?

Bij Carpetright zijn we altijd bezig om ons serviceniveau te verbeteren, omdat onze belofte aan u is om betaalbare service te bieden die niet ten koste gaat van de kwaliteit. Als u ontevreden bent met de service die u heeft ontvangen, horen wij dit graag van u. Bezoek uw uw lokale Carpetright-winkel of neem contact met ons op via het contactformulier op onze contactpagina.

Happy Call

Wij bij Carpetright vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Om onze kwaliteit en service te waarborgen nemen wij regelmatig contact op met onze klanten. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met de kwaliteit van ons product en het vakmanschap van onze stoffeerders.

Garanties

Carpetright geeft u minimaal 5 jaar garantie op alle tapijten, vinylvloeren en laminaatvloeren en we zijn er trots op dat wij alleen producten van de hoogste kwaliteit bieden. Onze garantie is gebaseerd op normaal gebruik van de vloer in de juiste ruimte of omgeving waar wij adviseren het product te plaatsen. Al onze winkeladviseurs kunnen u hierover gedetailleerde informatie geven, alsook over de symbolen die op ieder product de geschiktheid van bepaalde vloeren voor specifieke ruimtes aangeven. Mocht zich toch een probleem voordoen, ervan uitgaande dat het product is gebruikt binnen de gestelde kaders en gelegd is door gebruik te maken van een aanbevolen stoffeerder, dan kunt u contact opnemen met de lokale winkelmanager. Bewaar wel altijd uw factuur.

Deze site maakt gebruik van Cookies. Als u doorgaat met browsen accepteert u deze cookies. Meer weten?